tirsdag 16. august 2011

Gavedryss

Det heter seg at det er saligere å gi enn å få, men jeg synes det er veldig hyggelig å få noe også, og spesielt når jeg føler at det er gitt med glede og omtanke. Da jeg besøkte Britt Helen i sommer, fikk jeg velge meg  denne fine pungen.




Og ikke nok med det, fine krusmatter også.




Denne lørdagen i juli, da alt var meningsløst og trist, var det godt å fordype seg i en god handarbeidsprat etter bacalaoen. Jeg fikk blant annet en innføring i pjoning. Og da jeg kom heim fra ferie, lå det en konvolutt i posten med dette innholdet.



Oppskrifter og god forklaring fulgte også med. Nå ligger det første pjona-produktet ferdig tova og til tørk, men det og dets historie får vente til i morgen.


Noen dager seinere dumpa dette ned i postkassen.



Det viste seg å være et års abonnement på Strikkemagasinet i bursdagspresang fra døtrene mine. Jeg er kjempeglad for alle disse fine gavene og måtte bare vise dem her i bloggen min.
Sender en stor takk til Britt Helen og Hanne i Kristiansund og til Ingvild i Trondheim.

1 kommentar:

  1. Kul att du tittade in hos mig!
    Alltid spännande med nya bekantskaper!
    /Ann-Britt

    SvarSlett